aagneseriksson

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av agnes - 2 januari 2010 13:13

ja ni,

jag vet inte vad jag känner just nu, men det känns som att

jag måste ha en tid för mig själv..

tänka ut mitt liv, hur jag lever, vilka mina verkliga kompisar är,

ja det blir som det blir.

menmen !



nyår- blev som det blev men fan så jävla kul har jag inte haft på flera månader :D

tack för kvällen alla underbara sötnosar som gjorde den perfekt !


inatt- sov hos veronica :-) FILMKVÄLL!

mysigt vare! :)

och hoppa ut genom fönstret hahaha det är kul :-)

oh veroncia och maria var borta när jag vakna klockan 6 ;o

så jag och ankan bara låg där och undra vart dom var,

sen när dom kom hem visade det sig att dom hade varit

vis statiol för dom trodde det var öppet, men dom öppna 8 ;s

hahahahhahaha!

sen så somnade jag om och ankan gick upp, så vid nio skulle

vi till vilsta och köpa mjölk ;k

vi är balla ;d

sen drog ankan hem, och maria och verran skulle te kungsör,

så jag drog te vilsta och köpte sån där

grejjs te comviq, så nu kan jag ringa !

nu ska jag ta nåt och äta och sätta mig framför tv;en,

och jag har börjat spara pengar ;d

så jag har mycket till 2010:s slut ;d

ahja Pusscha ! ;*


slänger in en bild med ;d

    

Presentation


aagneseriksson inget du sett förut'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards