aagneseriksson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

TjenisPenis :)

Av agnes - 5 januari 2010 22:14

ah som ni såg i förra inlägget, inte så jävla glad nu men ahja,

ska göra allt för detta ska bli ett roligt inlägg !


idag var jag hos hannapannababybv (LL)

vi spela in film när hon dansa och mima till massa olika låtar :D

vi gjorde mat med ;)

fläskfilé med potatis & grönpepparsås & bearneis sås ;k

hahahha !
sen när det gick nån ute på parkeringen, öppna vi fönstret och

stöna som fan ! hahahahahha!
oh familjen bah; vafan knullar ?!

oh vi bah; ååh hårdare oh baby knulla mig knulla mig !

dom bah ; det hörs som det ;o -.-

HAHAHHAHAHAHHAHA!

ahh, sen drog jag och mötte amanda & elle, sjukt kul ju :D

nejmen jag orka inte kolla ph

men ahja

PUSSCHA ! ;*



slänger in en liten rolig bild på mig själv , kommentera (a)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agnes - 14 februari 2010 23:17


det var fan skit längesen jag bloggade ;o har mest vart med mina babes, :) hihi, ah idag är det all hjärtansdag ! :) det var skit kul idag, ska inte säga så mkt, men två ord : brottar-lokalen (-; SJUKT kul :) imorgon äre typ vad hetere fril...

Av agnes - 2 februari 2010 18:52


today vae det typ skola eller nåt ;) och det är ju tisdag så typ trettioelva timmars håltimme ;) hihi, bögpappa! :) och några jävla äckelfitta ska inte komma och kaxa för dom tror dom är nåt, med deras äckliga dialekt så dör jag nästan ;s   ...

Av agnes - 31 januari 2010 13:18


Sov hos Emma inatt, roligt ;) idag ska jag nog hem typ, träffa elin och elle, köpa cigg och lite grejjer oxå :) ni får la ha det så gött ! :)       slänger in en gammal och använd bild :)    ...

Av agnes - 22 januari 2010 23:08


idag har det varit chill, sen typ gluggen ? ah och bio! :D nu ska eddwin & elin sova här, PUSSCHA ! ;*         en liten bild på oss (a)   ...

Av agnes - 22 januari 2010 15:07


Har ändrat namn ohsånt på bloggen, men det är bara för alla klagar ' -.- men ahja, hoppas du kan tycka om det här då.   idag vare skola, skit chill. typ matte, den gick skit fort, sen spanska den gick oxå skit snabbt ;o jag måste göra läx...

Presentation


aagneseriksson inget du sett förut'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards