aagneseriksson

Alla inlägg under december 2009

Av agnes - 30 december 2009 15:01

skönt att vara hemma efter 2 timmars tåg åkning :)

blir väl att träffa julia lite senare..

Nu ska jag äte lite choklad och välja kläder till imorgon kväll :-)




Justja jag tycker ni ska besöka

Philips bilddagbok ; 9610-24

Eddwins bilddagbok ; edDwinliCh

Nellans bdb &  blogg ; nellanandersson @ bdb conerliasarah.bloggplatsen.se

Sarahs bdb & blogg ; s-ssaraah @ bdb jafrissarah.bloggplatsen.se

Majas bdb & blogg ; mmajabengtsson @ bdb , bengtssonmaja.bloggplatsen.se


Kommentera deras bdb & bloggar !

massor av pussar / agnesdakung



slänger in en liten bild ;d

  

Av agnes - 29 december 2009 20:24

Japp stack upp te stan nyss asså, i norrköping :)

fick hem beverly hills mjukisar i blått :)

och 1 svarr & ett vitt linne :)

hihi , kunde fan inte bestämma mig för en svart eler röd adidas tröja,

så tog ingen ;d

sen kunde jag inte bestämma mig för en röd eller vit fredperry :)

så det blev ingen heller, men när morsan får lön

så ska vi köpa hund och adidas och fred perry te mig ;d

f1 snällt ju !

hih nu ska jag sitta lite vid bdb, facebook och msn är oxå aktiv på sms :)

pusscha! ;*

 

släger in en bild från nyår 08 ;d  

Av agnes - 29 december 2009 14:53

Ohjää! ;-)

dag 2 i norrköping :p

saknar elin,sofie,hanna,carl,julia & verran mest fifan! ;(

bästavänner <3

hihi, vet inte vad jag ska göra nu, om jag ska sitta kvar här eller kolla tv :)

hmm, vi får la se ;d

men ni får la smsa somfaaan! :)

Pusscha ! ;*

Av agnes - 28 december 2009 20:36

Julklapparna blev bra, ett par örhängen & choklad ;d

nu dansar syrran & jag oh vladimir ska leka med biiiilar ;k

eric är omogen som vanligt :)

nu ska jag spöa rebecca (aa'

pusscha ! ;*

Av agnes - 28 december 2009 16:00

nejmen hejsan,

åkturen till e-tuna var bra,

vi bytte tåg där, och åkte direkt till norrköping,

sitter hos syrran nu,

när mamma och pappa kommer hit så ska vi öppna julklappar (y)

hihi och vladimir har blivit sjukt sööööööt :o

för er som inte vet vem det är så är det min syster lilla son :)

nu ska jag sticka pusscha ! :*

Av agnes - 28 december 2009 10:35

Snart åker jag,mamma & pappa iväg till norrköping ! :-)

det är la gött !

nejmen nu ska jag typ fixa mig lite ohså ! ;d

PUSSCHA ! ;-*

 

 

slänger la in en bild oxå ;d  

Av agnes - 27 december 2009 22:11

Sov hos carl inatt med Julia :)

Det var ett tag man var det (-;

Vi satt oh körde fifa 10 ;k

Jag ägde ju såklart med mitt argentina,

oh klassika världslaget :)

Hihi nu ska jag spela spel :)

Pusscha !

Av agnes - 26 december 2009 13:18

ryckten, skitsnack och hat
det är arbogas vardagsprat....

 

 

Arboga, en stad nej en liten byhåla :-)

Man kan inte flytta här ifrån,

man älskar det för mke !

här bor alla ens vänner,

även om det där citat må vara sant,

så har jag iaf alla mina bästa vänner här !

Ni borde tänka så innan ni lägger upp citatet..

Presentation


aagneseriksson inget du sett förut'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards