aagneseriksson

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

TjosanTrosan !

Av agnes - 6 januari 2010 23:30

HAHAH, jag har så jävla kul just nu, och jag är så jävla pigg,

för jag somna 1 igår, och vakna 3 idag ;o

erkänn coolt ?

inte likt mig precis ;d

brukar somna 3 och vakna 1 :D

 

ahja, jag skrattar åt?

nothing really !

 

jag lyssnar på musik ! :D

Idag kom verran och sofie hem till mig,

sen gick dom,

så jag fixa mig ohså,

och drog till hannababe, och där var amandababe,

vi gjorde massa saker, som min och hannas musikvideo, och där

vågade jag sjunga faktiskt :D

hihihhihi ;$$

men ahja, vi var sjukt coola som gjorde soppa,

och stretcha hannas ben :D

hahahahahhahahaha!

och kolla på tv;e !

ohjustfan vi åkte PULKA !

så kul har jag aldrig haft :D

och hoppet fifaaaan ! ;D

sen cykla vi,

hahhahhahahhahahahahha!

ahja,

PUSSCHA ;*

 

 

slänger in en liten bild på fula mig (a)

  

 
 
elvira ♥

elvira ♥

8 januari 2010 17:01

du är verkligen jätte cute! Och vad roligt det låter att åka pulka! Har jag inte gjort på hela vintern :(

http://ehlvira.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agnes - 14 februari 2010 23:17


det var fan skit längesen jag bloggade ;o har mest vart med mina babes, :) hihi, ah idag är det all hjärtansdag ! :) det var skit kul idag, ska inte säga så mkt, men två ord : brottar-lokalen (-; SJUKT kul :) imorgon äre typ vad hetere fril...

Av agnes - 2 februari 2010 18:52


today vae det typ skola eller nåt ;) och det är ju tisdag så typ trettioelva timmars håltimme ;) hihi, bögpappa! :) och några jävla äckelfitta ska inte komma och kaxa för dom tror dom är nåt, med deras äckliga dialekt så dör jag nästan ;s   ...

Av agnes - 31 januari 2010 13:18


Sov hos Emma inatt, roligt ;) idag ska jag nog hem typ, träffa elin och elle, köpa cigg och lite grejjer oxå :) ni får la ha det så gött ! :)       slänger in en gammal och använd bild :)    ...

Av agnes - 22 januari 2010 23:08


idag har det varit chill, sen typ gluggen ? ah och bio! :D nu ska eddwin & elin sova här, PUSSCHA ! ;*         en liten bild på oss (a)   ...

Av agnes - 22 januari 2010 15:07


Har ändrat namn ohsånt på bloggen, men det är bara för alla klagar ' -.- men ahja, hoppas du kan tycka om det här då.   idag vare skola, skit chill. typ matte, den gick skit fort, sen spanska den gick oxå skit snabbt ;o jag måste göra läx...

Presentation


aagneseriksson inget du sett förut'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards